14 Eylül 2012 Cuma

Aşk Mesajları



O kadar güzelsin ki yüzüne bakamiyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamiyorum. Dolanip sarmak geliyor içimden, saramiyorum. Öylesine baglanmisim ki, sensiz duramiyorum. Uykudan uyaninca insani uyandigina pisman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasin! Seni çok seviyorum. Sevgiler günümüz kutlu olsun sevgilim!


Biliyorsun her gökkusaginin bittigi yerde bir hazine saklanirmis. Gökusagini takip ettim geçenlerde sende bitti... En degerli hazinemsin benim, canimsin.


Bazi rüyalar digerlerinden daha uzun sürer. Bazilari da çok çok güzel. Benim en uzun ve en güzel rüyam su an bu mesaji okuyor. Sevgililer günün kutlu olsun!


Seni ne kadar sevdigimi merak ediyorsan, yagan yagmurun her damlasini tutmaya çalis, tutamadigin her yagmur damlasi kadar seviyorum seni...


Sana dalgalardan kalem yaptim ve kiyiya seni seviyorum yazdim, sen de inandin degil mi? Sen delisin, seni sevmedim, sana baglandim sana taptim.


Sen günesin dogdugu, karanligin bittigi yerdesin sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin. Sevgililer günün kutlu olsun!


Eger gökyüzü bir parça kagit, deniz bir sise mürekkep olsaydi yine de sana olan duygularimi yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki.


Seni yildizlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erisilmezsin ama bir farkin var onlar bin tane sen bir tanesin. Sevgililer günün kutlu olsun.


Seni tahmin edecegin kadar degil, tahammül edemeyecegin kadar çok seviyorum. Sana "Sevgilim!" diyebildigim için kendimi çok sansli görüyorum.


Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, askin içimde ve ruhun bedenimde oldugu sürece seni sevmeye devam edecegim. Sevgililer günün kutlu olsun!
Hani gözler vardir sözleri anlatir, hani sözler vardir gözleri anlatir, bir de ask vardir seni anlatir... Nice sevgililer günlerine minik bebegim.


Seni her düsündügümde kalbime bir yildiz çiziyorum. Benim simdi kaç yildizim var biliyor musun? Benim artik bir gökyüzüm var... Sevgililer günümüz kutlu olsun!


Bugün her zamankinden farkli bir sey yapayim dedim olmadi yine sana defalarca asik olup seni düsündüm... Sevgililer günün kutlu olsun!


Yedi ayri iklimden yedi çesit ari getirseler yedi çesit ari yedi ayri çiçegi dolassa yedi ayri çiçekten bal yapsa senin kadar tatli olamaz... Iyi ki varsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder