29 Nisan 2012 Pazar

Hayata Dair Sözler



Ümit DemiR ' den - Hayata Dair Sözler

 Benim incimdin. Parıldayan masum güzelliğinle seni sarp kayalıklardan tırnaklarımla kazıdığım bir istiridyede bulmuştum. Ve bir daha kaybetmiyeyim diye kalbimin derinliklerine gömdüm
.


 Ay isiginin aydinlattigi bir kumsala küçük bir dal parçasiyla
Seni seviyorum yazmak isterdim ama,
Sen hirçin bir dalga olup silersin diye yazmaktan korktum

Kim bilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim,
Kim bilir hangi ellerden son suyumu içecegim,
Belki göremeden ölecegim fakat yinede seni 'EBEDIYEN SEVECEGIM'

Ne seni unutacak kadar zaman geçecek,
Nede geçen zaman seni unutturmaya yetecek,
Birakip gitsem de unuturum sanma,
Zaman alismayi ögretir ama unutmayi asla!

Gözlerin dolarsa bir gün, bilki ben seni aniyorum.
Kalbin yanarsa bir gün, bilki ben agliyorum.
Bir gün aglamak gelirse içinden, bilki bende YASAMIYORUM..

Karanlik gecede önemli degildir yildizlari görmek,
Gündüzleri yildizlari görebilmek marifet,
Asik olmak önemli degil, bir ömür boyu sevebilmek marifet

Sen her zaman nerede olursam olayim,
Ne düsünürsem düsünüyüm her an kalbimdesin,
Seni ne kadar sevdigimi kelimeler ile anlatamam,
Ama sunu bil SENI SEVIYORUM !!!!

Yalnizlik gecelerin, ümit bekleyenlerin,
Hayal çaresizlerin, yagmur sokaklarin,
Tebessüm dudaklarin, hüzün ellerin,
Sen ise sadece benimsin birtanem!

Askim var daglar bilemez,
Sevgim var kimsenin akli alamaz,
Birde sen varsin ya bir tanem,
Dünyada kimse böyle sevilemez

En güzel yarinlar senin olsun,
Sen buna layiksin ömrün mutluklarla dolsun,
Eger gün gelirde sen beni unutursan,
Inan ki tatlim canin sag olsun.

Hayat yasandigi kadar vardir.
Gerisi ya hafizalardaki hatira ya hayallerdeki ümittir.
Hüsrani ise bir tek yerde kabul ediyorum.
Yasamak varken yasayamamis olmakta.
Uçsuz bucaksiz gökyüzünde kanat çirpan martilarin.
Sonsuz huzuru anlatan denizin maviliginde gördükleri kendi yansimalari kadar essiz hayat..
Gülümsedikçe ve umut ettikçe yasamaya deger.

Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim,
Açar açmaz duyayim kokunu sevda essin basak saçlarinda,
Sesin yüzümü rüzgarla bulsun,
Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim,
Gelsin beni en koyu zulamda bulsun,
Ve öyle bir mektup yaz ki varsin ölümüm olsun.

Üzüntülerin kumsaldaki ayak izleri kadar hafif,
Sevinçlerin okyanuslar kadar derin olsun,
Canim aglamak istiyor yazmak bahane,
Batan günes umudumuz dogan günes tesellimiz olsun

Ne senden vaz geçerim, ne düslerimden,
Nede gözlerimi kaparim hayalinle yasarken,
Inan hayati seni bana verdigi için,
Seni ise hayatima anlam verdigin için seviyorum!!

Ne zaman tutsam ellerini,
Gözlerimin önünden mevsimler geçer.
Ne zaman gözlerin gözlerime degse
Samanyolundan bir yildiz düser...

Ask bir su damlasi olsaydi okyanuslari,
Bir yaprak olsaydi bütün ormanlari,
Bir yildiz olsaydi tüm kainati sana vermek isterdim.
Ama, sadece seni seven kalbimi verebiliyorum...

Birgün bir rüzgar eserse oralara,
Seninle olan dostlugumuzu fisildasin kulaklarina,
Unutma sende o rüzgarla bir tutam sevgi yolla bana...

Özlemekse tek dilegin, seni yagmurlardan çok özlerim.
Sevilmekse tek dilegin, seni denizlerin kumundan çok severim,
Ayrilmaksa tek dilegin ömür boyu seninleyim ..

Seninle bir bütünüm sensiz hayat durgun,
Sensiz sarkilar bos yasamak anlamsiz,
Mutluluk seninle güzel yalniz seninle doyumsuz,
Sen varsan eger hayat yasamaya deger.

Haykir gökyüzüne sesli,
Yada fisilda sessizce,
Nasil istersen öyle,
Yeter ki sevdigini söyle..

Bir Gün Cehennemde Karsilasabiliriz. Sen Kalp Hirsizi Oldugun için ,
Bense Tanriyi Birakip Sana Taptigim için.

Hayatta iki kör taniyorum ; 1.'si senden baskasini görmeyen ben,2.'si beni göremeyen sen...

seni ne kadar sevdigimi ögrenmek istersen yere düsen her yagmur damalsini tutmaya çalis;tutabildiklerin senin sevgin tutamadiklarinsa;benim sana olan sevgimdir.

Sen gözlerimde bir damla yas olsaydin seni kaybetmemek için ömür boyu aglamazdim!!!

Hayatta üç seyi sevdim. Seni, Kalbimi, Ümit Etmeyi. Seni sevdim, sensin diye. Kalbimi sevdim, seni sevdi diye. Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye.

Nice insanlar gördüm kalpleri bombos ama mutlu, çokaz insanlar

gördüm kalpleri sevgiyle dolu ama ask atesiyle yanip kavrulan,hüzünlü ve mutsuz !!

Rüzgarin kemanini çaldigi ve damlalarin pencerene vurdugu bir gecede yatagina uzanip hayalini kurdugun ve keske dedigin tüm güzellikler senin olsun...

ASK:GÜLÜ DIKENIYLE AVUÇLAMAYA BENZER. ELLERIN KAN IÇINDE KALIR AMA DIKENLERIN HESABINI GÜLDEN SORAMAZSIN.....

Ne insanlar tanidim yildizlar gibiydiler. hepsi göklerdeydi parliyordu. ama ben seni günesi seçtim. bir günes için bin yildizdan vazgeçtim...

Nasil ki uzaktaki yildiz parlak gelirse insana,uzakta oldugun için tutkunum sana!hani en güzel asklar imkansiz gelir ya insana,imkansiz oldugun için tutkunum sana!


Seni aklıma getirebilecek her şeyden uzaklaştım ama kendindende kaçamıyorki insan !

Ölümü yalnızlıktan daha çok sevmişim meğerse... Mezarım beni o gün terkettiğin yerde!

Ne paranın delisi ne hayatın gölgesi, ne kızların bekçisi ne silahın tetıkçisi olduk biz. Gönlümüzün efesi ortamların delisi, dostlarımızın kölesi olduk biz.


Bir gün hayatına birisi girecek ve o gün, daha öncekilerle neden işlerin yürümediğini anlayacaksın.

Korkuyorum, birgün biri çıkıp ey insanoğlu ! diyecek ve kimse üstüne alınmayacak.

Her kadına sahip olmaya çalışan adam bir kadına hasret kalır ! Bir kadına sahip olan adam; Her kadını kendine hayran bırakır.

Sen öyle bir gidersin ki; bırak yaşamayı,İnsanın nefes alması bile yarım kalır.

Aşkların en güzeli gizli kalanıdır. en acısı ise karşılıksız olanıdır.

Dost gerçekleri. düşman işine geleni. deli agzına geleni. aşık içinden geçeni söylermiş.

SokakLar Harcadı Bizi. Bizde İsterdik HataLara Düşmemeyi.

Bir sen bilsen beni,bir de ben bilsem seni.ahh,sen bir bilsen bendeki seni,ömrüne dilerdin beni.

 Dost için Sırtımı Köprü Yapmaya Hazırım Ben; Yeter ki Temiz Kalpleri Taşıyan Ayaklar Geçsin Üstümden..


Aldığın nefesin Hakkını ver, Hayat Sadece izlemekle geçmez.

Aramayacaksın kimseyi, olması gerekenler zaten yanında. Ve yanında olmayıp gidenler; Ne aklında olmalı ne umrunda.

Sırf kırmamak adına, baş egiyorum bazılarına. ama bilsinler ki, bu son saygı duruşu. 


Hayat israr etsede sabrımı sınamakta , yinede isyan yakışmaz dilime, ne yaparsa yapsın cevabım hep aynı ; Buna da Şükür.



Hayat aldığınız nefes sayısından ibaret değildir, nefesinizi kesen anıların toplamıdır.

Hiç kimse sanmasin kendini hint kumaşı, birgün birisi gelir wurur makası.
.



Allah erkeğe altını haram kılmıştır, neden mi? çünkü erkeğe yakışan tek mücevher, kadındır.

Ellerim kadehte gözüm kapıda geleceksin diye ödüm kopuyor, bu perişan yerde beni bu halde göreceksin diye ödüm kopuyor, dışarda yagmur var aldırmıyorum masamda resmin var kaldırmıyorum sevdigin şarkıyı çaldırmıyorum duyacaksın diye ödüm kopuyorrr....  



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mademki elveda diyorsun bana
icimden askini silde öyle git
Tahamül edemem bu ayriliga ne
olur sevgilim vurda öyle git vurda öyle git vurda öyle git

neylerim sensiz bu cani neylerim sensiz hayati
neylerim sensiz bu cani neylerim sensiz hayati
hasretini cekmektense seni elde görmektense 


al hanceri vur bagrima veda edip gitmektense
vurda öyle git vurda öyle git vurda öyle git

sanmaki kapanir gönül yarasi
sanmaki yerini alir baskasi
cekmesin yügreyim izdirabini
olur sevgilim vurda öyle git vurda öyle git vurda öyle git

neylerim sensiz bu cani neylerim sensiz hayati
neylerim sensiz bu cani neylerim sensiz hayati
hasretini cekmektense seni elde görmektense
al hanceri vur bagrima veda edip gitmektense
vurda öyle git vurda öyle git vurda öyle git 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder